Çiqo!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Çiqo!

Mesaj tarafından Mephisto Bir Çarş. Tem. 01, 2009 11:49 am


●๋:biraz geç cevap verebilirim düşünürüm aralarda belki bu röp. bir gencin hayatını değiştiren türden olabilir ghf


O zaman senin değiminle bir gencin hayatını değiştirecek röp.a başlıyorumm.Hazır mısın? kihkih
●๋:hazırım sorabilirsin istediğini şuan heyecan bastı xD</TD>


♀Kendinden biraz bahset bakalım
●๋:ne gibi ghf


Yaşın falan?
●๋:mmm nisanın 7 sinde 16 yaşıma girdim


♀Evet Çiqo 16sına girmiş bir temiz aile çocuğu.Lanet olsun herkes benden büyük xD hobilerin varmı?V ghf arsa neler?
●๋: her insan gibi benimde uğraşacağım şeyler var .Kitap benim için çok özel bir yapıya sahiptir haftada bir kitap bitirme olayına girdiğim zamanlarda olmuştur xD bi aralar kitap okuma seminerlerine katılırdım malesef şuan bu imkanda değilim seminerin her hafta istanbulun çok değişik yerlerinde gerçekleştiği için .mesela avrupa yakasındayım pazar gününün en tatlı uykusunda kalk burdan kadıköye git olacak iş değil .daha sonra işte müzik dinlemek benim vazgeçilmezimdir 1 günü müziksiz geçirsem ,bir insan sevgilisini özler ya işte bende o özlemle müzik'e karşı zaafımı ister istemez geliştirdim işte sonra bilgisayarsızda asla yapamam vs vs vs


♀Hmmm en sevdiğin kitap türü hangisi ?
●๋:genelde roman okumayı tercih ediyorum .okuyacağım kitapda hem aşk olmalı hem atraksiyon hem psikolojiyi barındırmalı bunun gibi eğer bir kitap okuyacaksam kitabın kapağı,ismi ve kitabın arkasındaki kısa bir özet geçilen bölüm beni etkilemesi gerekir.


♀Ben direk kapağa baktığımdan genelde abuk subuk şeyler alıyorum.Ne tür müzik dinlersin yawrı?
</TD>●๋:ben koyu bir şekilde metal dinlerim. arada bazen yavaş türden rock da tercihimdir. fakat her zaman bir türe bağlı kalınmayacağı gibi yeri gelir rap bile dinlerim insan hayatta her şeyi tatmalı herşeyin zevkine varmalı şunu yaptın mı sorularına evet demek bence cok caziptir.tabi diyeceksin bir japon sitesindesin ve j-rock la alakan bile yok gibi görünüyor evet öyle naparsın bizimkide kader böyle kabul ediceksiniz artık


Yok öyle birşey demicem çünkü sonu bana dokunur benimde pek alakam yok hangi grupları seversin?
●๋: hımm o kadar çok var ki şimdi sayayımı dicem sen say dicen ben en iyisi saymaya başlıyım hiç olmazsa favori listemin baş sıralarındakilerinden bahsediyim xD 'Cob,Metallica,Epica,Empyrium,Guns'n Roses,Evanescence,Lacuna Coil,Slipknot,Dimmu Borgir,Manowar,The red jumpsuit apparatus,Amon Amarth,Korn,Arch Enemy,Marilyn Manson,Deathstars,Kurban,Barış Manço,Şebnem Ferah,Teoman,Erkin Koray,Disturbed vs vs... </TD>



♀Kendini bir kelime ile tanımla!
●๋๋: Tübitak mı hazırladı bu soruları mmm heralde 'eğlenceli' olurdu hugd </TD>



♀Mübitak hazırladı xD Geldik The Gazette sorularınaaaa.The Gazette üyelerinden en sexysi hangisi sence?
●๋:ahaHaHa çalışmadığım yerden soruyorsun xP sanırım Uruha diyeceğim çünkü görmediğim yeri kalmadı haha
</TD>
♀Wow bir ara bende görmeliyim...En sevdiğin The Gazette şarkısı hangisi?
[tr]●๋:hımm bak the gazette dinlemem demiştim ama Filth in the beuty şarkıları çok fena olmuş.Onu dinleyince kendimi metal dinler havasında hissediyorum.Filth in the beauty olucak o! haha


♀Hayır beuty dedin bi kere ghf Laf ağızdan bir kere çıkar.Pekiiii the gazette dinlememeye ne zaman başladın?
●๋: vururum seni ya zaten dinlemiyodum hiç adını duymamıştım bile işte adminlerimiz beni siteye çağırdıklarında geldim girdim felan nedir ne değildir diye bizim üstad kuzene sorayım dedim oda bi araştırmış bakmış sadece sana söylediğim o şarkısı güzel olduğunu belirtti bana.o bir şarkılarınada baktık fazla beğenmedim ne yalan söyliyim . şuan sadece o şarkı var ve aklıma gelirse dinliyorum başka türlü hiç bilmem onun için dinlememek demiyelim aslında dinliyorum bir parçası bile olsa </TD>[/tr]


♀Ahauha ne zamandan beri filth in the beauty dinliyorsun diyip soruyu değiştiriyim o zaman haha
</TD>●๋: haHaHa 1 seneye yakın.Site açılalı beri o şarkı bende var haha


♀Eski dinleyicilerdensin yani...Anime sever misin?
●๋: hayır hiç hoşlanmam küçükken pokemon,bayblade gibi çizgi filmler vardı. Onları izlerdim fakat anime olduklarını daha yeni öğreniyorum.Baya bi tutkunuydum onların .şuan şarkıları çalsa eşlik edebileceğim seviyede hissediyorum kendimi haha
</TD>

♀Pokemoon gonna catch 'em all, it's u and meeee ı know it's my destinyyyy pokemooonnn ohh ur my best friend(gerisini hatırlamıyorum) kihkih Unutamadığın bir anı var mı?Dima'nın yaprak sarması gibi xP
๋: olmaz mı benim hayatım başlı başına rezilliktir .şimdi 2 sene önce Antalya'da Konyaaltına gitmiştik.İşte bayağı gittik plaja annem babam ve ben.Şemsiyeyi açtık felan böyle saat 3-4 gibi olmaya yakınken bir çocuk bizim bölgenin önünde yüzmeye başladı bende plajdan ona bakıyorum napıyor diye ama resmen artistik yapıyo bi oraya bi buraya yüzüyo felan.Biraz geçti çocuk sudan çıktı babam denize girdi annemle ben plajda oturuyoruz. Çocukda geldi bizim oturduğumuz yerin 1 metreden az bi mesafesinde oturmaya başladı.Bi ara baktım çocuk bana doğru bakıyo benimde dikkatimi çekti bende bi ara daldım ona bakıyorum istemeden kaldım öyle.Annemin sesiyle irkildim 'ne bakıyosun çocuğa önüne baksana' arkadada evli çift bana bakmaya başladı çocukda bize baktı sonra çekti gitti.O an yerin dibine girmek istedim sanki erkek delisiymişim gibi bi muamele gördüm


</TD>♀Zuahauha sende bakma öyle herkese canıııııımmm ayıppp xD Hedeflerin var mı?</TD>
●๋: kesinlikle.bu dünyada hedeflerim için yaşadığımı söyleyebilirim . Şuanlık eğitim hayatım itibariyle ist. da bir üniversite kazanıp psikiyatri okumak istiyorum. Kendime bir klinik açmak istiyorum .Televizyona çağırsınlar beni ghf


</TD>♀Hmm umarım psikiyatri okursun ama beni hastaaneye falan tıkma ona göre deli değilim ben xD Bir gününü nasıl geçirirsin??
●๋:ilk müşterim sensin.nasıl geçiriyim şuan yazın olduğundan sabah 11de kalkıyorum direk kahvaltıya koşuyorum xD sonra bilgisayara geçiyorum başka uğraşcak bişey yok heleki annemlerin şehir dışında olduğu zamanlarda pc dende sıkılınca kuzene çıkıyorum belki dışarı çıkıyorum işim varsa belki kitap okurum akşamı ediyorum bir şekilde benim diziler başlıyor.Ama hepsi sezon finaline girdiğinden bu aralar bi çöküş içindeyim anca tekrarlarıyla idare ediyoz işte sonra saat 12 felan olunca geceleri güzel korku filmleri felan oluyor saat 3 gibi yatıyorum sdadfasfs haha


</TD>♀Hangi dizileri izliyosun?
●๋: Avrupa Yakası benim favorimdi tabiki çarşambaya kadar malesef 6 sezondan sonra finalini yaptı. Ama o hala benim göz bebeğim.Burhan benim vazgeçilmezim sfsdfd işte haftasonları pazar günü çgh izliyorum şu sıraların en azgınları Aşk-ı Memnu var oda ara sıra .Adanalı var kırıp geçiriyor öyle anlıyacağın pembe diziler benim listemde revajda


♀Peki burhanı rol modeli olarak gördüğün doğru mu?
●๋: o ne biçim soru bişey anlamadım sanırım neyse söyliyim bişeyler.Bence Burhan fazlasıyla usta şekilde rolunu yapıyo ne fazla ne eksik bence çok estetik bi hal içinde onun davranışları.Sanırım onunla aynı evde yaşasaydım hayatım renklenirdi.Tabi o söyler ben gülerdim belkide bi raddeden sonra katil olurdum belli olmaz sdsdfsafs haha


♀Peki bir rol modelin var mı?
</TD>●๋:mmm sddads tabiki burhan


♀Auzhauzha tahmin etmiştiim!Sporla uğraşıyor musun?
●๋:farklı sorulara geçelim.hayır hatta çok alakasızım desem yeridir.Arada belki voleybol oynarım.Düzenli yapmadığımdan buda benim için sopardan sayılmaz sanırım


Devamı...


En son Mephisto tarafından Çarş. Tem. 01, 2009 11:51 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi

_________________
TATİLDEYİM, DÖNÜŞÜM MÜKEMMEL OLUCAK! =)


Hold me near, my one friend and guide
As I drown through your fingers
Drown through your love
For you are the life I hate
You are my
Lethe
avatar
Mephisto
Super Mod
Super Mod

Kadın
Mesaj Sayısı : 1174
Yaş : 23
Nerden : Çok güzel bi yerden xD
Hobiler : Anime, müzik, fotoğraf çekmek, gitar çalmak, gezmek tozmak....
Lakap : Mephisto
İleti : From the dark I feel your lips and †as†e your bloody kiss ...
Favori Lafınız : Enaam!
Rep :
75 / 10075 / 100

Ruh Halim :
İsim : Alex Ammot
Kayıt tarihi : 17/01/09

Kullanıcı profilini gör http://gothictr.vampire-legend.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından Mephisto Bir Çarş. Tem. 01, 2009 11:50 am

♀Evde oturmak en iyisi xP Enişte varmı bize enişte?
●๋: eHeHe yok.Böyle iyiyim sanırım.Dert yok tasa yok kafam rahat xD Ama geçen gün çocukluk aşkımla karşılaştım bi heyecanlanma oldu sonraları foss diye söndü kalmadı bişey.Aşk benim için yok sanırım.Eğer birgün evlendiğimde evleneceğim kişiyle mantık evliliği yapacak olurum diye düşünüyorum


♀Hmm.En yakın zamanda biz enişte istiyoruz kontrol edicem ona göre xP En sevdiğin ve sevmediğin özelliklerini söyler misin? kihkih
</TD>●๋:sevdiğim özelliklerim biri bana ters davranmadıkça onu çok çok sevebilirim hatta birileri hakkında kötü bişey bile söylese bana karşı bişeyi yoksa onu onlara karşı koruyabilirim.sevmediğim özelliklerim ise ben çok kötü kin tutarım küstüğüm kişiyle barışsam bile onu görünce yine yaptıkları aklıma gelir.bide ben insanların arkasından ister istemez konuşur oldum.biri beni durdursun


♀Amanın acı biber sürücem ağzına, gerçi benim arkamdan konuşmadıkca problem yok xP Bu sitede senin için önemli olan kişiler var mı?
</TD>●๋: olmaz mı.herkes var tabiki bu sitede çok özel kişi var benim için tabi 2 kişi var ki onlar benim diğer tabirle aşklarım biri dima.diğeri nightmare_7 daha sonra sıralama var tabiki karamel,zepçük,sen vs... şuan aklıma gelen 3 kişi hugd


♀Oley ilk 5deyim xP Peki bu sitede hiç unutamicaın bir olay oldu mu?
●๋: hımm ya gerçektende öyle sorunlu bi site değil fazla olay çıkmıyor seviyorum burayı bazen parazitlerde çıksada.hadi bi olay istiyosun söyliyim bari;bi ara resmi site olamazsınız diye gelip dadanan bir kişiyi unutmuyorum güzel laf koymuştuk kihkih


♀Auhzauh kamelotdu di mi?Aman aman kafasını kırasım gelmişti xD Okul hayatın nasıl bakalım?Karnenin hepsi 5se sana pisiklet alıcam!
●๋:sdsdsad pisiklet.teşekkür aldım yavrum o karneye nasıl teşekkür verdiler hayret ettim kafamda takdirin hayali varken hayallerimi yerle bir etmekte üstlerine yok.Nasıl olsun okul hayatım işte Lise 3 e geçtim, sayısal bölümünü okuyorum bu sene dersler biraz daha kolay olucakmış öyle diyorlar ama bakçaz artık xD ben senden büyüğüm erkenden psikiyatrist olursam kliniği açar seni beklerim ilk müşterimsin kihkih
</TD>

♀Aaa burda bana bir laf sokuşturulduğunu hissediyorum, yok sana pisiklet!Alındım valla xP Film izlemeyi sever misin? haha
●๋:<td style="FONT-WEIGHT: bold; COLOR: rgb(64,0,64); FONT-FAMILY: 'Comic Sans MS'">ehühe yok yok sandığın gibi değil.evet çok severim heleki yaz aylarında gece 3lere kadar yatmam film için. korku filmlerinden korksamda mazoşist gibi izlemeye can atarım.son sinemaya Arog'u izlemeye gitmiştim sdsfdf fırsat bulamıyorum güzelde film yok napayım


♀Melekler ve şeytanlara git Enstrüman çalıyor musun?
<TR>●๋:dsdsdsd oda yok bende.güzel flüt çalarım ama ha ha.gel sana 'daha dün annemizin' nağmesini seslendiriyim haha

♀Aman allahım mübarek Beethoven kihkih bir gün dinlemeyi isterim gerçekten.Röportajımız burda bitiyor söylemek istediğin bir şeyler var mı?
●๋: yok sağolasın yayında yapımda bulunan arkadaşlara kameramanlara cart curt teşekkür ederim.sonra burdan anama, babam ,emmime, dayıma, nineme ,tavuğuna, hamile eşşeğine, doğacak sıpasına selam olsun sfdsfd haha


♀Hapishanedeki Dursun abine... ghf
●๋: hadi oda kırılmasın kihkih

_________________
TATİLDEYİM, DÖNÜŞÜM MÜKEMMEL OLUCAK! =)


Hold me near, my one friend and guide
As I drown through your fingers
Drown through your love
For you are the life I hate
You are my
Lethe
avatar
Mephisto
Super Mod
Super Mod

Kadın
Mesaj Sayısı : 1174
Yaş : 23
Nerden : Çok güzel bi yerden xD
Hobiler : Anime, müzik, fotoğraf çekmek, gitar çalmak, gezmek tozmak....
Lakap : Mephisto
İleti : From the dark I feel your lips and †as†e your bloody kiss ...
Favori Lafınız : Enaam!
Rep :
75 / 10075 / 100

Ruh Halim :
İsim : Alex Ammot
Kayıt tarihi : 17/01/09

Kullanıcı profilini gör http://gothictr.vampire-legend.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından dima Bir Çarş. Tem. 01, 2009 12:20 pm

.bide ben insanların arkasından ister istemez konuşur oldum.biri beni durdursun


ahaha cidden biz çiqomla baya milletn arkasndan knşuorz az dedikodu ypmdk msn köşelernde blştğmzda bile dedikodu yaptk ya yok böle bi olay kihkih

_________________
avatar
dima
Admin
Admin

Kadın
Mesaj Sayısı : 1001
Yaş : 25
Nerden : İstanbuLL
Hobiler : nette takılmak/müzik dinlemek/toplu yapmak xD
Lakap : DİMA
İleti : maymundan geldim şüpeli bellki yaşlandıkça katıra gidiorum en azından orası belli xD
Favori Lafınız : " biraz gülümseme biraz yalan,yorgun düştüğünde seni ayakta tutan"
Rep :
100 / 100100 / 100

İsim : Dima
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından Secret Bir Çarş. Tem. 01, 2009 1:28 pm

Çok eğlenceli bi röportaj olmuş ya xD
bayıldım xD
avatar
Secret
GazetteFanTr Bilgini
GazetteFanTr Bilgini

Kadın
Mesaj Sayısı : 1406
Yaş : 26
Nerden : özgürlük nerde warsa ordan xl
Hobiler : pill*m xD
Lakap : RaPuNzEL XD
İleti : Bir GünüM Daha GeçEr Mi SenSiZ...x/
Favori Lafınız : KalBine Bir Bak Ben oRadaYım
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından GaZeRocK Bir Çarş. Tem. 01, 2009 1:34 pm

heheh xD oyş yerim seni çikom

bu arada kihkih o çocukla olan olay süper haha ben olsam senin yerinde gülerdim kihkih neyse beni takma mantıklı değildi haha

Çikoma !!!!

Çiko diyince aklıma birşey geliyordu önceden kihkih kendisi kızıyor diye hatırlatmıyordum canım söylemek istedi de haha neyse xD iyi rp olmuş kihkih

_________________

れいた ReiTa*mM aŞkıMsıN



Even at the end he was still smiling
avatar
GaZeRocK
Super Mod
Super Mod

Kadın
Mesaj Sayısı : 5774
Yaş : 25
Nerden : uzaydan
Hobiler : Dans etmeyi çok severim .. müzik dinlemeyi çok severim ... anime - drama ve video izlemeyi çok severim.... konuşmayı insanları güldürmeyi ve onları mutlu etmeyi çok severim. insanları mutlu edince bende mutlu oluyorum... yardım etmeyi çok severim...
Lakap : ZepçüK
İleti : reitam reitam reitam
Favori Lafınız : ReiTa*mm -\^o^/-
Rep :
80 / 10080 / 100

Ruh Halim :
İsim : SuzuKi Hikaru
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör http://nelchan.blogspot.com/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından meTaL_kaLp Bir Perş. Tem. 02, 2009 2:50 am

evet dimam biri bizi durdursun kihkih
nan zepÇük yedim seni kihkih
sağolasın mirvem lol!
avatar
meTaL_kaLp
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 930
Nerden : hayaL kenT xD
Lakap : Çiqo
İleti : -Çok zarifsin Meto
-O senin zerafetiniz
-...
-Hobarey xD
Favori Lafınız : mal.
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
İsim : Çiqo Sanane
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından KaraMel Bir Perş. Tem. 02, 2009 5:50 am

●๋๋: Tübitak mı hazırladı bu soruları mmm heralde 'eğlenceli' olurdu hugd

burda koptum kihkih
süper bi rop. olmus çiqom x)
elinize sağlık Smile
avatar
KaraMel
Admin
Admin

Kadın
Mesaj Sayısı : 1060
Yaş : 24
Nerden : İstanbul
Hobiler : Müzik,Net,, Svdiğim seylere zaman ayrmk
Lakap : KaraMel...
İleti : KaraMel'imsin Uzakların Prensi.. Sen Benimsin
Favori Lafınız : Never Forget! Never Forgive!...
Rep :
100 / 100100 / 100

Ruh Halim :
İsim : KaraMel
Kayıt tarihi : 01/08/08

Kullanıcı profilini gör http://thegazettefantr.niceboard.net

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından meTaL_kaLp Bir Perş. Tem. 02, 2009 6:12 am

sağol karamelim kihkih öpüyorum seni burdan sulu sulu kihkih mucx
avatar
meTaL_kaLp
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 930
Nerden : hayaL kenT xD
Lakap : Çiqo
İleti : -Çok zarifsin Meto
-O senin zerafetiniz
-...
-Hobarey xD
Favori Lafınız : mal.
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
İsim : Çiqo Sanane
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından Spiritus Bir Perş. Tem. 02, 2009 6:35 am

sahil olayına koptum kankam kihkih
avatar
Spiritus

Mesaj Sayısı : 23
Yaş : 25
Nerden : Kayalar Şehri xD
Hobiler : Pc.Müzik.Grafiti.Roman yazmak.:P
Lakap : Lord
İleti : Uçuşan ve Çoğalan.Sonsuzluğun işaretleri.
Rep :
0 / 1000 / 100

Ruh Halim :
İsim : Tugay
Kayıt tarihi : 02/07/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından meTaL_kaLp Bir Perş. Tem. 02, 2009 6:38 am

aman kanka kihkih
avatar
meTaL_kaLp
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 930
Nerden : hayaL kenT xD
Lakap : Çiqo
İleti : -Çok zarifsin Meto
-O senin zerafetiniz
-...
-Hobarey xD
Favori Lafınız : mal.
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
İsim : Çiqo Sanane
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından x!MizU!x Bir Perş. Tem. 02, 2009 9:11 am

yayında yapımda bulunan arkadaşlara kameramanlara cart curt teşekkür ederim.sonra burdan anama, babam ,emmime, dayıma, nineme ,tavuğuna, hamile eşşeğine, doğacak sıpasına selam olsun

ghf ghf ghf

güzel olmuş rp. xD sıradaki kim Balım xD
avatar
x!MizU!x
GazetteFanTr Bilgini
GazetteFanTr Bilgini

Kadın
Mesaj Sayısı : 1546
Yaş : 23
Nerden : izmir
Hobiler : uyumak, müzik dinlemek, arkadaşım yasemini deli etmek, video izlemek
Lakap : mizu
İleti : Junsu dedim böğrüme bastım gitti el aleme yar oldu T.T -abartılıfangirlbakışaçısı-

Favori Lafınız : Oh Yes ! Disco Stick bi de hepimiz b.o.k.'uz xD = bütün otorieye karşı yanlış anlaşılma olmasın xD
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
İsim : Aikawa Mizu =P
Kayıt tarihi : 03/08/08

Kullanıcı profilini gör http://dbsk-tvxq-fantr.the-up.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından GaZeRocK Bir Perş. Tem. 02, 2009 10:22 am

evet bende merak ettim şimdi kihkih

_________________

れいた ReiTa*mM aŞkıMsıN



Even at the end he was still smiling
avatar
GaZeRocK
Super Mod
Super Mod

Kadın
Mesaj Sayısı : 5774
Yaş : 25
Nerden : uzaydan
Hobiler : Dans etmeyi çok severim .. müzik dinlemeyi çok severim ... anime - drama ve video izlemeyi çok severim.... konuşmayı insanları güldürmeyi ve onları mutlu etmeyi çok severim. insanları mutlu edince bende mutlu oluyorum... yardım etmeyi çok severim...
Lakap : ZepçüK
İleti : reitam reitam reitam
Favori Lafınız : ReiTa*mm -\^o^/-
Rep :
80 / 10080 / 100

Ruh Halim :
İsim : SuzuKi Hikaru
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör http://nelchan.blogspot.com/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından Mephisto Bir Perş. Tem. 02, 2009 11:36 am

x!MizU!x demiş ki:yayında yapımda bulunan arkadaşlara kameramanlara cart curt teşekkür ederim.sonra burdan anama, babam ,emmime, dayıma, nineme ,tavuğuna, hamile eşşeğine, doğacak sıpasına selam olsun

ghf ghf ghf

güzel olmuş rp. xD sıradaki kim Balım xD
angie xD

_________________
TATİLDEYİM, DÖNÜŞÜM MÜKEMMEL OLUCAK! =)


Hold me near, my one friend and guide
As I drown through your fingers
Drown through your love
For you are the life I hate
You are my
Lethe
avatar
Mephisto
Super Mod
Super Mod

Kadın
Mesaj Sayısı : 1174
Yaş : 23
Nerden : Çok güzel bi yerden xD
Hobiler : Anime, müzik, fotoğraf çekmek, gitar çalmak, gezmek tozmak....
Lakap : Mephisto
İleti : From the dark I feel your lips and †as†e your bloody kiss ...
Favori Lafınız : Enaam!
Rep :
75 / 10075 / 100

Ruh Halim :
İsim : Alex Ammot
Kayıt tarihi : 17/01/09

Kullanıcı profilini gör http://gothictr.vampire-legend.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından vampire_witch Bir Cuma Tem. 03, 2009 7:21 am

Mephisto demiş ki:
x!MizU!x demiş ki:yayında yapımda bulunan arkadaşlara kameramanlara cart curt teşekkür ederim.sonra burdan anama, babam ,emmime, dayıma, nineme ,tavuğuna, hamile eşşeğine, doğacak sıpasına selam olsun

ghf ghf ghf

güzel olmuş rp. xD sıradaki kim Balım xD
angie xD
umarım TATİLDEYİM DİYEDİR YOKSA ÖMCE BEN DEMİŞTİİM
ŞİMDİ ANCA BAKTIM
AMAN neyse Very Happy
senin röpüne çok meraklıyız ya Very Happy
avatar
vampire_witch
GazetteKolik
GazetteKolik

Kadın
Mesaj Sayısı : 980
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
İsim : S.R.K
Kayıt tarihi : 03/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından Mephisto Bir Cuma Tem. 03, 2009 8:10 am

yawrı sensiz röp. röp. değildir unutmadım seni ghf

_________________
TATİLDEYİM, DÖNÜŞÜM MÜKEMMEL OLUCAK! =)


Hold me near, my one friend and guide
As I drown through your fingers
Drown through your love
For you are the life I hate
You are my
Lethe
avatar
Mephisto
Super Mod
Super Mod

Kadın
Mesaj Sayısı : 1174
Yaş : 23
Nerden : Çok güzel bi yerden xD
Hobiler : Anime, müzik, fotoğraf çekmek, gitar çalmak, gezmek tozmak....
Lakap : Mephisto
İleti : From the dark I feel your lips and †as†e your bloody kiss ...
Favori Lafınız : Enaam!
Rep :
75 / 10075 / 100

Ruh Halim :
İsim : Alex Ammot
Kayıt tarihi : 17/01/09

Kullanıcı profilini gör http://gothictr.vampire-legend.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından Aqua.Qx Bir Cuma Tem. 03, 2009 2:22 pm

çok güzel rop. olmuş ellerinize saglık

Aqua.Qx
Yeni Gazette Fan
Yeni Gazette Fan

Kadın
Mesaj Sayısı : 65
Yaş : 25
Nerden : ist
İleti : İlkler degil iz bırakanlar unutulmaz...
Favori Lafınız : adam olun lan xD
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 04/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından nightmare_7 Bir C.tesi Tem. 04, 2009 2:32 am

nan sıpaya bile slm sölemişin nası şey bu kihkih
avatar
nightmare_7
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 763
Yaş : 26
Nerden : tokio:uruhamın kollarından wub wub
Hobiler : japon rock
Lakap : Sapuk,Japon,pelüna xD
İleti : Ne oLursA oLsun hayaLLerinin peşiNdeN giT bİr güN mutLaka gerçekLeşir
Rep :
90 / 10090 / 100

Ruh Halim :
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından meTaL_kaLp Bir C.tesi Tem. 04, 2009 3:23 am

bu işler böyle aşkom kihkih Nerdesin sen nan kaç gündür çitoz

sağol mirvem yapmaya çalıştık bişeyler lol!
avatar
meTaL_kaLp
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 930
Nerden : hayaL kenT xD
Lakap : Çiqo
İleti : -Çok zarifsin Meto
-O senin zerafetiniz
-...
-Hobarey xD
Favori Lafınız : mal.
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
İsim : Çiqo Sanane
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından Conaleta Andrea Bir Perş. Tem. 23, 2009 1:26 pm

kapanışa bittim Very Happy

Conaleta Andrea
GazetteFanTr Kurdu
GazetteFanTr Kurdu

Kadın
Mesaj Sayısı : 526
Yaş : 20
Nerden : istanbul
Hobiler : Resim çizmek Manga okumak Kitap okumak Anime izleyip çizmek ^^
Lakap : conaleta
Favori Lafınız : kawaiiiii ^^
Rep :
0 / 1000 / 100

Ruh Halim :
İsim : ^^
Kayıt tarihi : 18/06/09

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından MaCRoiCe Bir C.tesi Tem. 25, 2009 12:56 am

Forumda kendileri var ama tanımıyordum xD sayenizde tanıdım ve bu röportajlar çok iyi oluyor xD
avatar
MaCRoiCe
Gazette Bağımlısı
Gazette Bağımlısı

Erkek
Mesaj Sayısı : 299
Yaş : 28
Nerden : Harajuku, Japan
Hobiler : Dance - Music - Theatre - Cinema - Books-Anime-Skate
Lakap : Çuklat canavarı, japon ^^'
Favori Lafınız : 私♥日本!
Rep :
0 / 1000 / 100

Ruh Halim :
İsim : Ichiro Yoshida
Kayıt tarihi : 29/09/08

Kullanıcı profilini gör http://www.myspace.com/macroice

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından shelan Bir Perş. Ağus. 27, 2009 6:16 am

harika olmuş haha
avatar
shelan
Gazette Bağımlısı
Gazette Bağımlısı

Kadın
Mesaj Sayısı : 392
Yaş : 24
Nerden : Antalya....
Hobiler : Müzik dinlemek,nette takılmak,kuzenlerle takılmak vb.
Lakap : SheLan
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
İsim : ^^Şilan
Kayıt tarihi : 17/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından meTaL_kaLp Bir Paz Eyl. 06, 2009 8:03 am

sağolun Very Happy
avatar
meTaL_kaLp
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 930
Nerden : hayaL kenT xD
Lakap : Çiqo
İleti : -Çok zarifsin Meto
-O senin zerafetiniz
-...
-Hobarey xD
Favori Lafınız : mal.
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
İsim : Çiqo Sanane
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından Cyne Bir Perş. Eyl. 24, 2009 3:04 am

yayında yapımda bulunan arkadaşlara kameramanlara cart curt teşekkür ederim.sonra burdan anama, babam ,emmime, dayıma, nineme ,tavuğuna, hamile eşşeğine, doğacak sıpasına selam olsun


cok güzeL bir röportaj oLmus seni de tanımıs oLduk kihkih
avatar
Cyne
GazetteFanTr Kurdu
GazetteFanTr Kurdu

Kadın
Mesaj Sayısı : 650
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
İsim : Cyne
Kayıt tarihi : 13/09/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından meTaL_kaLp Bir Paz Eyl. 27, 2009 11:52 am

sağolasın
avatar
meTaL_kaLp
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 930
Nerden : hayaL kenT xD
Lakap : Çiqo
İleti : -Çok zarifsin Meto
-O senin zerafetiniz
-...
-Hobarey xD
Favori Lafınız : mal.
Rep :
1 / 1001 / 100

Ruh Halim :
İsim : Çiqo Sanane
Kayıt tarihi : 02/08/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Çiqo!

Mesaj tarafından Ösqe Bir Cuma Ekim 02, 2009 1:30 pm

ay okudum ama yorum yazmamışım Very Happy çok güzel röp olmuş ellerinize sağlıkkkk Very Happy
avatar
Ösqe
GazetteFanTr Kurdu
GazetteFanTr Kurdu

Kadın
Mesaj Sayısı : 477
Yaş : 22
Nerden : Ankara
Hobiler : Müzik !!
Lakap : Ösqe
İleti : Hayata Karşı Gelmek Mi? Yorulup Oyundan Çıkmak Mı ?
Ben Oyundan Çıkıyorum (:
Favori Lafınız : You Death,Game Over.
Rep :
0 / 1000 / 100

Ruh Halim :
İsim : Özge
Kayıt tarihi : 05/09/08

Kullanıcı profilini gör http://www.themekan.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz